En julklapp till mig själv!

Äntligen har jag sparat ihop tillräckligt för att kunna köpa denna här maskinen.... Så glad.


Med den kommer jag kunna sy fina kläder i trikå till Alfred o mig o ja till Erik också om han vill.

Igår var vi hos Catherine o Ella på Luciafika. C hade riggat upp med kamera i källaren så vi försökte ta ett gruppfoto på de sex polarna! Så här blev det. Såååå himla fint kort. Härliga ungar.



Idag skulle vi ha åkt till marieberg och handlat julklappar, men så blev det inte. Efter en riktigt knölig natt som resulterade i att jag inte sovit många minuter (känns det som iaf), totalt 3h mellan 22.30-10.30. Alfred sket ner sig inatt och hade 39 graders feber. Han fick sova i vår säng, det tycker jag man kan få göra när man är sjuk. Han har legat på mig hela natten. Erik har oxå feber o krångel med magen. Så det blev en dag med städning istället. Lika bra det för det behövdes verkligen..... Vi gör ett nytt försök på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback