Händelserik vecka......

I måndags började vi ge Alfred annat än bröstmjölk. Potatis stod på menyn. Första dagarna var det nog inte så mycket som kom ner i lilla magen. Nu efter några dagar går det bättre. Så härligt att se honom äta, mer mat i ansiktet än i munnen!!!

På söndag blir det dop, hoppas verkligen att vädergudarna är på vår sida, för det blir lite trångt med närmre 40personer inne. Vi har lånat ett partytält, men hur kul är det att sitta där nä det öser ner!!! NOT!

Nu sitter jag o väntar på att golvet i köket ska torka, så jag kan låsa in Saga, sen ska A o jag ta en tur ner på byn. En sväng till Outlet, ICA o Fabrix. Då får vovven stanna hemma, för jag vägrar binda henne utanför affärerna. Det finns hundtjuvar överallt ;)

Ikväll blir det nog pizza till middag...... hoppas Erik tycker likadant!!!!

Visar en bild på Alfreds present från min kusin Åsa. En romper från "how to kiss a frog", hur mysig som helst!!!!





Hittade den här bilden, Erik min älskade man!!!! <3



.....och den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback