Hej!

Jag brukar ju inte skriva så mycket här, låter ofta bilderna tala för sig själva. Nu för tiden blir det inte så mycket pyssel o sömnad då det är en liten kille som tar mycket av min tid. Men han är ju också nått jag(vi) skapat. Han är dock inte till salu eller något man kan beställa ;) Dessutom så är det ju vår och nästan sommar och då vill man ju inte sitta inne mer än man måste. Men är det någon som önskar göra en beställning så går det utmärkt.


Idag var vi i Berga o hälsade på. Tänkte att jag skulle ta lite kort på nya fölet, men han ville inte ställa upp på bild. Mamma Glitrùn vaktar hela tiden och brorsan Freyr får hålla sig på avstånd. Bättre bild kommer senare.



Nu går vi o väntar på att Alfreds kusin ska komma, men det verkar dröja redan 9 dar över tiden. Den här bilden är från 22april. Stackars Lovisa o Kim som väntar o väntar.

Lägger in lite bilder på lite blandat, men det blir mest på Alfred.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback