en ny Kia.... :)


Idag har vi köpt en ny bil, ja helt sprillans ny!!! En Kia Sportage, så snygg och bra så klart. Men vi har inte fått den än, troligtvis till Lucia.

Idag har det varit såå himla grått o tråkigt väder :( man blir ju inte pigg direkt. På söndag ska jag jag vara med på julmarknad vid slottet, nu har jag säntligen sytt färdigt alla mössor, det är bara ettiketterna som saknar på en del.... men det tänkte jag sy fast in´morgon. Sen är det bara lite fix o planering kvar. Fixa tags osv..... Men men jag hinner.

Försökte tidigare idag lägga upp en filmsnutt på Alfred när han går med hjälp av gåvagnen, men det gick inte :(
Nog skrivet för ikväll! Nu ska jag fixa lite i min andra blogg!!! Kika där vetja! Där lägger jag upp det jag syr.

http://bytrengman.blogg.se

go´kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback