Halloj!

Det var längesen jag skrev nått här! I helgen jobbade jag. Inte så mycket folk. Det var lagom för mig för jag var ensam personal på sko-avd. Erik o Alfred klarade sig bra där hemma utan mig. Det är bra det.

I natt sov vi dåligt alla 3. tror det beror på att det är tänder på G, på Alfred alltså!!! Han vaknade flera flera gånger men var inte ledsen ville bara inte sova. PUH!!! Sov kanske totalt 4h.

Idag har vi varit inne i Katrineholm och träffat fianste Cicci. Vi fikade på Sultans City. Hade så klart inget ombyte med till A och han hade så klart en läckande blöja... Tur att Åhle´ns ligger vägg i vägg så jag kunde hoppa in och köpa nya kläder.

På em var det dags för föräldragrupp, endast halva styrkan var där, bara grabbarna, dvs: Agust, Oskar och Alfred. Vi fick info om vad och hur man ska göra om barnet sätter nått i halsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback