Natusan bedtime bath & bedtime babyoil

Som ni kanske redan vet så är jag en "Buzzador". Det innebär att jag är utvald att prova olika produkter och att samtidigt blogga och prata om produkten. Höra vad andra har för uppfattning om den utvalda varan. I det här fallet gäller det just Natusan baby-produkter. Som du ser på bilden så har jag fått hem Natusan "bedtime bath"- en mild tvål som ska droppas ned i badvattnet när man badar sin bebis och sedan är det Natusan "bedtime babyoil", den ska man då naturligtvis massera in på babyns hud efter badet.

Detta ska leda till en bättre sömn hos ditt barn. Jag har dessutom fått 20 rabattkuponger som jag kommer dela ut till mina "mamma"-kompisar på babysimmet, babysången och på öppna förskolan. Tyvärr kunde jag inte börja ikväll eftersom min käre son är så snorig o febrig och inte så upplagd för bad.... Förhoppningsvis kan vi göra det imorgon istället. 

Vad vore bättre än ett litet barn som vill sova heeeela natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback