Fredag!

Vi började dagen med en härlig promenad i vintersolen. Vi fick sällskap av Lovisa, Cornelis och Troya, härligt för hundarna att springa av sig på gärdena...

Sen for vi (Alfred o Jag) in till Katrineholm, lämnade vidare en babysitter till en liten Ella. Vi har inte så stor nytta av den längre, men om Alfred har använt den och gillat den... Han upptäckte dock i dag när jag tog upp den från källaren att den var rätt skoj att sitta o gunga i. Kröp i och ur säkert 100gånger. 

En snabb sväng blev det på Åhléns, var i behov av lite smink..... kunde inte passera Sultans City utan att köpa hem varsin semla!!!

innan hemfärd efter att ha hämtat pappan i familjen svängde vi in på COOP och handlade mat.

Hm! fredagsmys var planerat när sonen somnat, men här sitter jag ensam o bloggar. Maken somnade direkt efter maten o ½ glas vin i soffan, stackarn. Det blir kanske så för mig med när jag börjar jobba!

Hann också idag slänga ihop ett par bebisbyxor till en pytteliten Malou som vi snart ska träffa hoppas jag. Bild på dem kommer senare, när hon fått dem.

Nej nu får det räcka för idag, nu måste Saga få komma ut en sväng innan det är dags att krypa ner under täcket.

Får de vad jag hittar för bild....... för det är ju tråkigt att lösa bloggsom inte har bilder.

kram kram



Hittade denna i arkivet :) Alfred ääääälskar att bada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback