Senaste dagarna....

Helgen som var, jobbade jag. Det var Skoj. Snart blir det allvar för 1 mars börjar jag jobba. Jag känner mig taggad till att gå tillbaka till jobbet, men en gluven känsla då jag vill fortfarande vara hemma med Alfred. "Du och jag Alfred", "tro jag det".... min lilla älskling. Men nu är det Eriks tur :)

I lördags kväll var vi o grattade en nybliven tant ;) Anna har fyllt 30!!! Välkommen till klubben.

Igår efter avslutat jobb var jag o köpte en bärstol till Alfred så vi kan ut o promenera i skogen och andra ställen utan vagn. Den verkar superbra, billig var den också. Jag fyndade den på FB-sidan "köp o sälj i Vingåker".

Idag har jag varit och fått välbehövlig massage av Petra, oj oj oj vad hon fick knåda min stackars rygg, hon använde sig till slut av sina armbågarvför att knyta upp de sista knutarna, aj aj aj! När jag ändå var där fixade hon bryn o fransar också.

Imorgon blir det en tripp till Eskilstuna, Alfred o jag gör Erik sällskap dit. Efter det blir det efterlängtat babysim, vi måste ju förnya oss med lite nya baciller ;)

Veckans höjdpunkt blir Syjunta hemma hos Stina på onsdag, som jag har längtat!!!!

Slänger upp en bild på det senaste jag har sytt ........



Nu har jag bestämt mig! En prymtång ska inhandlas..... Det blir en aning smidigare att sätta dit tryckknappar då och minimerar risken att slå hål i tyget.....

Tjena hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback