Det går inte!!!

Jag har fina bilder i mobilen som jag försöker lägga upp här, men varje gång jag försöker mobil-blogga så hänger sig sidan. får stänga ner hela appen för det händer ingenting. Gah!

Idag har vi hunnit med en hel del. Erik följde med Fredrik på rally i E-tuna. Alfred o jag sov till 7.45, LYX! efter frukost tog vi en långpromenad med Saga. Efter det packade vi in os i bilen alla 3 och åkte ut till Vårnäs för att kolla lite på hopptävlingarna där ute. Efter det åkte vi in till mor o far och fick lunch o fika. Mamma ställde upp som frisör till Alfred. Det blev så fint. Han blev en stor liten kille på en gång.

Imorgon är det jobb igen, bästa/värsta dagen på hela året. Ska bli skoj. Kom o fynda skor, vetja! Halva reapriset på Tiger of Sweden!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback